Odpowiedź na pytanie Patrycji P.J z 04.12.13r "Kiedy Michael najbardziej Ci się podobał?"

Nie masz za co przepraszać. ;)
No cóż Michael był strasznie przystojnym mężczyzną. Mi się najbardziej podobał przez erę BAD, Dangerous i HIStory, czyli tak do 1999r. Wydaje mi się że potem strasznie schudł i to zmieniło jego twarz (wiecie o co mi chodzi). Nie to żeby potem nie był przystojny. Moim zdaniem potem miał lata w czasie których musiały się dziać rzeczy które go podłamywały, bo to zawsze było po nim widać. Gdy działo się coś dla niego nie miłego i było mu z tym źle to wyglądał tak jakby przestawał jeść ( i pewnie tak było) i po prostu się strasznie zamartwiał przez co "gorzej" wyglądał. Ale nigdy nie stracił swojego uroku. Zawsze będzie najbardziej przystojnym facetem jakiego widziałam ;)

Komentarze

  1. Mi się również podobał w erze thriller. Ale Twoje zdanie na temat jego wyglądu po 1999r. bardzo mi zaimponowało. Jeszcze nigdy nie widziałam tak prawdziwego wytłumaczenia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz