Odpowiedź na pytanie Martuśki z 05.12.13r "Co w Michaelu kochasz najbardziej?"

To chyba najtrudniejsze pytanie jakie mi zadałyście. Hm… W Michaelu kocham jego dobroć, miłość do ludzi, delikatność, opiekuńczość, to że mimo osiągniętego tak dużego sukcesu nadal był skromny, był sobą. Kocham go za jego wielki talent, za to że napisał tak piękne piosenki, które tak mocno na mnie oddziaływują. Kocham go za to że my fani, byliśmy dla niego tak ważni. Kocham go za to że jest w moim życiu i zawsze będzie.
Przykro mi że nie mogę powiedzieć dokładniej, ale to dla mnie nie możliwe. Kocham Michaela za całokształt, on jest po prostu całym moim życiem, nie wyobrażam sobie życia bez niego.

Komentarze

  1. Moim zdaniem odpowiedziałaś na moje pytanie bardzo dokładnie, a przynajmniej zadowoliła mnie Twoja odpowiedź. Czy naprawdę było dla Ciebie ciężkie pytanie? Sądziłam, że będzie oczywiste dla Ciebie za co Go kochasz. Dobra...to chyba na tyle.
    Pozdram, Martuś.
    PS: Zastanawiam się nad założeniem na blogu podobnej strony...Tylko nie wiem czy nie będziesz zła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było ciężkie bo nie mam jakiejś jednej rzeczy za którą kocham Michaela NAJBARDZIEJ. Kocham go tak samo mocno za całokształt ;).
      A co do twojej własnej strony. Pewnie że możesz. Skoro podoba ci się taki pomysł. Mam nadzieję że ty nie jesteś zła że ja użyczyłam twojego pomysłu.
      Jacksonka xD

      Usuń
  2. Jak zwykle trudne pytanie i świetna odpowiedź. :)

    Zapraszam na bloga (nowa notka)

    www.michaelandi.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudne pytanie ale odpowiedziałaś szczerze. Jak coś to zapraszam do mnie na
    http://dirtydiana.blog.onet.pl/ i na http://thejacksonsanamericandream.blog.pl/
    Michael

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, że jest to jedno z najtrudniejszych pytań. Sama miałabym problem z odpowiedzią, bo Mike jest taką osobą, o której można pisać i pisać...
    U mnie od wczoraj nn.
    Zapraszam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie na nową ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam u mnie nowa :)
    www.michaelandi.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz