Nudy :D

Dzisiaj strasznie mi się nudziło, bo jestem chora. Skakałam po różnych stronach internetowych. I przed chwilą trafiłam na pewną piosenkę. Mało co nie pękłam ze śmiechu gdy przypomniałam sobie tą piosenkę. A właściwie to co powiedział Mike:
Po rozdaniu nagród Grammy 28 lutego 1984 roku jakiś reporter, któremu cudem udało się dostać w pobliże Michaela spytał go: -"Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?", a Mike: -"My Favourite Things" Julie Andrews." 
-"Żartujesz?" -spytał facet w niedowierzaniu. 
-"Nie"- odparł Mikey i zaczął nucić: -"Raindrops on roses and whiskers on kittens..." (z Genius Michael Jackson)

Heheh a oto właśnie ta piosenka:

Komentarze

  1. Hej jeżeli masz ochotę poznać mnie od innej strony to zapraszam : las-palabras-de-amour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz