Odpowiedź na pytanie Patrycji P.J z 30.11.13r "Jakie piosenki Michaela uwielbiasz? Dlaczego?"

No cóż to nie takie proste pytanie, ale spróbuję na nie odpowiedzieć.
Więc to jest tak że ja znajduję w piosenkach Michaela wszystko. To znaczy, np. moi rodzice dziwą się ile razy można słuchać na okrągło tych samych piosenek, bo wiecznie słucham Michaela a mam tylko trzy jego płyty, w tym HIStory i King Of Pop, więc piosenki dodatkowo się jeszcze na nich powtarzają. Ale ja mam tak że przez jakiś bliżej nie określony czas spodobają mi się tak na maxa np. jakieś dwie piosenki Michaela dajmy na to ostatnio D.S i You Are My Life, więc słucham ich dużo, ale mimo to słucham też całej reszty bo tamte też mi się podobają bardzo mocno, ale nadal jakby mniej od tych dwóch. Po jakimś czasie jestem np. przybita z jakiegoś powodu i słucham więcej dajmy You Are Not Alone, czy Smile albo Childhood. Potem mam znowu dobry humor i mam ochotę na trochę ostrzejsze kawałki to puszczam Scream albo Morphine. I właśnie o to mi chodzi w muzyce Michaela. Mogę znaleźć kawałek na każdy mój nastrój, na każdy dzień. Wiem że nie mogę w pełni odpowiedzieć na twoje pytanie, ale ja naprawdę nie mam jakiejś ulubionej piosenki Michaela. To się cały czas zmienia w zależności od tego na co mam ochotę czy nastrój, mimo że każdą jego piosenkę uwielbiam tak samo. To trudne do wytłumaczenia, bo np. bardzo mi się podoba piosenka Too Young, i tak samo Is It Scary. Wydaje mi się że po prostu jak to moja mama mówi "Mam niezły rozrzut jeśli chodzi o muzykę" bo potrafię słuchać naprawdę różnych jej rodzajów. I dlatego podoba mi się muzyka Michaela bo tak naprawdę nie jest ściśle określona w rodzaju.
Mam nadzieje że mimo zawiłości mojego rozumwania coś da się zrozumieć z tego co napisałam ;). Czekam na kolejne pytania.

Komentarze

  1. Oczekiwałam takiej odpowiedzi. :)

    Obiecana notka, już jest :) Zapraszam: www.michaelandi.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz