Informacje! Już 2000!

Nawet nie wiecie jak jestem szczęśliwa że jest już ponad 2000 wyświetleń! To dla mnie bardzo ważne
Teraz mam parę informacji dla was.
1) Stworzyłam coś takiego jak "Lista osobista" na której będę zamieszczać co tydzień listę paru piosenek, które w danym momencie "bardziej lubię".
2) Są również "Przemyślenia". Będą moimi własnymi dygresjami na różne tematy.
3) "O autorce". I to jest w waszych rękach. Pomyślałam że może chcielibyście coś o mnie wiedzieć, więc stworzyłam coś takiego. Tu będziecie mogli zadawać mi pytania, a ja postaram się na wszystkie z nich odpowiedzieć. Zapraszam do pytania!
4) Teraz mam sprawę do mojej koleżanki z klasy Darii . Kochana będzie mi strasznie miło gdybyś komentowała moje opowiadania. Możesz to robić jak "anonim" tylko się podpisuj. Tak wiem jak to brzmi. I (oczywiście nie zmuszam cię do tego) mogłabyś jeśli chcesz poczytać też opowiadanie "One more chance". Tak wiem że jest o Michaelu, ale to sama fikcja, więc to nie ma większego znaczenia.
5) Teraz sprawa do reszty czytelników, proszę o komentarze. Jeśli ktoś czyta moje opowiadanie a nie komentuje, to o nim nie wiem, a chciałabym wiedzieć o każdym z was!
6) Dziękuje, dziękuje i jeszcze raz dziękuje stałym czytelniczkom i czytelnikom (jeśli tacy są). Nie wiem co bym bez was zrobiła, bo mimo że mam takie długie przerwy to jednak coś dodaję i to wasza zasługa!

Ps. Zapraszam na

Jacksonka xD

Komentarze

Prześlij komentarz