15.11.13r - 22.11.13r

  1. Righteous Brothers - Unchained Melody
  2. John Lennon - Imagine
  3. Barbra Streisand - Woman in Love
  4. Cyndi Lauper - Girls Just Want To Have Fun
  5.  Bonnie Tyler - I Need a Hero
  6.  Jermaine Jackson & Pia Zadora - When The Rain Begins to Fall
  7. Madonna - Like a Virgin
  8. Westlife - Nothing's Gonna Change My Love For You
  9. Whitney Houston - I Wanna Dance with Somebody
  10. Eric Carmen - Hungry Eyes
  11. Roxette - Listen To Your Heart
  12. Janet Jackson - Rhythm Nation
  13. Mariah Carey - Without you
  14. Michael Jackson - D.S.
  15. Bon Jovi - It's My Life

No to pierwsza moja lista. Mówcie co myślicie.
Jacksonka xD




Komentarze

  1. Idealnie trafiłaś w mój gust! Akurat większość z tych piosenek mam na iPodzie! ;) (wyrzuciłabym tylko Madonnę, za którą nie przepadam)
    Pozdrawiam!
    Diana

    OdpowiedzUsuń
  2. Co myślę, tak? To fajna forma pokazania tego, co się lubi itd. Wiesz dobrze, że tak uważam, ponieważ zrobiłam takie coś na blogu trochę wcześniej niż ty. Muzyki słuchasz ambitnej i to mnie cieszy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wszystko.
    "Billie Diana"Jeśli chodzi o Madonnę to podobają mi się niektóre jej piosenki, a sama Madonna jest mi obojętna.
    "Martuśka" Spodobał mi się pomysł takich "list muzycznych". Mam nadzieję że nie przeszkadza ci to że zaczerpnęłam z twojego pomysłu.
    Jacksonka xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Michael, Bon Jovi, Roxette, Janet <3
    Oprócz tych wyżej przeze mnie wymienionych słucham rock np. AC/DC Def Leppard Linkin Park Deep Purple Foreigner itd, :D
    Jakoś tak pokochałam rock dzięki Dean'owi i ogólnie Supernatural :D

    Na mjteam nowa. Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz