One more chance - przedstawienie bohaterów

Jeszcze nie zadecydowałam, o czym będzie nowe opowiadanie, ale wydaje mi się, że mogę już przedstawić bohaterów, przynajmniej tylu ilu na razie wymyśliłam xD.

Czas akcji: 1984 i dalej xD ( akcja zaczyna się 1 czerwca 1984).

Główna bohaterka:   Angelika Matysiak
Ma 17 lat, mieszka w Polsce, w małej wsi o nazwie Budziszów koło Wrocławia. Ma siostrę bliźniaczkę o imieniu Lena i młodszą siostrzyczkę (ma 2 latka) Zuzannę. Uwielbia dzieci, jest nieśmiała, w szkole często nazywana jest "szarą myszką", ale ma swoje zasady i umie o siebie zadbać. Nie jest kujonką, chociaż całkiem dobrze sobie radzi z większością przedmiotów w szkole (wyjątkami są przedmioty ścisłe i w-f, którego szczerze nienawidzi). W domu nazywana przez rodziców "Liką", a przez siostry Angie (czyt. Endżi).
Kocha język angielski i ogromnie nienawidzi rosyjskiego, którego musi uczyś się w szkole (języka angielskiego uczy się na korepetycjach, na które chodzi 5 razy w tygodniu).

Michael Jackson
Chyba nie muszę go przedstawiać xD.

Lena Matysiak
Siostra Angie, uwielbia podróżowanie i jest przeciwnością swojej bliźniaczki, mimo że tak samo uwielbia dzieci, umie o siebie zadbać i dobrze się uczy, to jednak jest bardziej śmiała i jest "duszą towarzystwa". Lubi angielski, ale nie tak fanatycznie jak jej siostra, więc uczy się tego języka tylko przy okazji z siostrą. Bardzo kocha swoje obie siostry i zawsze broni Angie. Ciężko jej się oswoić z myślą, że będzie musiała się z nią kiedyś rozstać.

Zuzia Matysiak
Młodsza siostra Angie i jej oczko w głowie. Bardzo gadatliwa i sprytna jak na swoje 2 latka dziewczynka. Potrafi godzinami opowiadać np. o misiu, którego dostała od babci.

Anna Matysiak
Mama Liki. Jest z zawodu kucharką. Bardzo kocha swoje córki i zawsze się o nie martwi. Chciałaby robić za nie wszystko, by tylko nie zrobiły sobie krzywdy. Mimo to jest bardzo wyrozumiała i zawsze stoi po ich stronie.

Daniel Matysiak
Tato Liki. Pracuje na poczcie. Jest dla swoich córek trochę pobłażliwy, ale wymaga przestrzegania reguł. Chce dla swoich dzieci jak najlepiej.

Janina (Jane) Evans
Ciotka Angie, mieszkająca w Stanach Zjednoczonych, a dokładnie rzecz biorąc w Los Angeles. Jest 30 letnią, dość bogatą kobietą, zajmującą się show business'em.

Aniela Bogusiewicz
Przyjaciółka Angie. Znają się od pierwszej klasy podstawówki i nadal siedzą w jednej ławce. Aniela uważa Angie za bardzo zabawną i atrakcyjną dziewczynę, ale nie potrafi jej do tego przekonać.

Robert Kamir
Dobry kolega Angie, a chłopak Leny. Dość przystojny, wysoki i miły chłopak. Zawsze chciał spotykać się z Angie, ale ona zawsze traktowała go jak przyjaciela.

Cassie Anderson
Siostrzenica, męża, ciotki Angie. (Wiem trochę namieszałam). Jest w wieku Liki i stanie się jej przyjaciółką gdy się poznają.

Na razie to chyba wszyscy, chociaż na pewno będzie występować więcej osób xD

Komentarze

  1. Hmm .... skoro ciotka Liki mieszka w LA to może zaprosi Likę to siebie na wakacje i wtedy może się poznają z Michaelem :D Nie no, tak tylko pisze co mi przyszło do głowy. W końcu to twoje opowiadanie. Czekam z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytasz mi w myślach, czy co?! ;D Więcej nic nie powiem! Aha i nie czytaj mi w myślach, bo całe opowiadanie wyczytasz xD

      Usuń
    2. Hehe co poradzić jak wyobraźnia działa przez 24 godziny 7 dni w tygodniu ;) Ale już się zamykam.

      Usuń
  2. ,, Żyjący w blasku sceny...
    Podziwiany przez miliony ...
    Stał się legendą , a każda legenda opowiada
    o podboju i wolności .
    Zdobył świat , został królem ...
    Lecz czasem los jest okrutny ...
    Kieruje się prostą zasadą :
    - Dać życie , ale szczęście ukraść .
    Daję majątek , bogactwo , uwielbienie
    oraz samotność ... "

    Hej !
    Chciałam was wszystkich zaprosić na mojego bloga .
    link :
    KingPopAndKingWorld.blogspot.com

    Będzie to opowiadanie i MJ . Mam nadzieje, że wam się spodoba i będziecie często tam zaglądać . Jestem fanką Michael'a Jacksona i chciałam dzielić się moją sympatią względem jego z wami .
    Gorąco zapraszam :)

    Proszę ... daj mi szansę .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz