Koniec roku!!!!!!

Jupiii!!!! Dziś skończyłam rok szkolny! Hura!!! I to z czerwonym paskiem!!!! Sorki. Nie chcę wyjść na chwalipięte, ale poprostu ze szczęścia skaczę pod sufit i bardzo chciałam się tym z wami podzielić. Strasznie się cieszę, że są już wakacje! I może wyda wam się, że to samolubne i ogólnie okropne, ale z tego, że skończyłam gimnazjum też się cieszę, oczywiście szkoda mi, że rostaje się z koleżankami i będę za nimi bardzo tęsknić, tak samo za niektórymi nauczycielkami, ale bardzo na ten koniec roku czekałam ze względu na to że od jakiegoś czasu bardzo mi dokuczali koledzy z klasy z powodu tego że jestem fanką Michaela. Szczerze to mnie wykańczało i cieszę się że mam już to z głowy. Ale już nie myślę o smutnych rzeczach:-D . To może jeszcze pare informacji:
1. Do niedzieli postaram się dodać pierwszą część opowiadania "One more chance".
2. Kolejną część opowiadania "My life" spróbuje dodać do następnego piątku.
3. Zmienię nazwy poprzednich notek z opowiadaniem na "My life" i je ponumeruje żeby było mniej chaosu na tym blogu;-)
To chyba wszystko. Dzięki za to że jesteście i życzę super wakacji:-P .
Jacksonka xD

Komentarze

  1. Czekam z niecierpliwością ;) U mnie nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!
    Ja w piątek skończyłam piątą klasę, też z czerwonym paskiem i też skaczę pod sufit ze szczęścia. :D
    Jesteś w wieku mojej siostry. Ona przyszła w piątek zryczana ze szkoły, bo musiała się ze wszystkimi pożegnać i jeszcze taką smutną piosenkę śpiewali... Jak Kamila ( moja siostra) uczyła się tej piosenki w domu to sama prawie się poryczałam... :D
    Jak chcesz to masz tytuł: Manchester " Ostatni raz z moją klasą"
    Posłuchaj sobie. ;D
    U mnie nn. Gorąco zapraszam.

    Pozdrowionka, Jacksonowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwa opowiadania są fajnne, nie ukrywam, że nie mogę doczekać się rozwoju wydarzeń w tym o Michaelu.
    p.s Zapraszam na pierwszego mojego i mojej koleżanki bloga. Notki, nasze spostrzeżenia i OPOWIADANIA ;) Rozkręcamy się i liczymy na opinie bardziej doświadczonych blogerów. :)
    michaelandwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz