28.03.14r. - 04.04.14r.

Przepraszam minął ponad miesiąc od ostatniej "Listy…" ale jakoś nie miałam do niej głowy. Dzisiaj same polskie piosenki. Nie wiem jakoś tak miałam taką chęć wrócenia do piosenek które znam z dzieciństwa, dzięki rodzicom, a nawet dziadkom. Tak więc nie gadam więcej. Zapraszam :D

  1. Michał Bajor - Chciałbym
  2. Marek Grechuta - Nie Dokazuj
  3. Justyna Steczkowska - Oko Za Oko, Słowo Za Słowo
  4. Maryla Rodowicz - Łatwopalni
  5. Bajm - Nie Ma Wody Na Pustyni
  6. Budka Suflera - Bal Wszystkich Świętych
  7. Kombi - Słodkiego Miłego Życia
  8. Brathanki - W Kinie, W Lublinie - Kochaj Mnie
  9. Big Cyc - Makumba
  10. Blue Cafe - Do Nieba, Do Piekła
  11. Elektryczne Gitary - Co Ty Tutaj Robisz
  12. Golec uOrkiestra - Szarpany
  13. Lady Pank - Zawsze Tam Gdzie Ty
  14. T. Love - Chłopaki Nie Płaczą
  15. Elektryczne Gitary - Dzieci

Ps. Nie będę już ustawiać piosenek na podstawie dat ich wydania ponieważ zabiera to za dużo czasu.

Komentarze

  1. Nie przepadam za bardzo za muzyką polską, ale przyznam, że te wszyscy wokaliści i zespoły starszej daty są genialni. Dzisiejsza twórczość mi się nie podoba. ;)

    Znalazły się tutaj prawie wszystkie utwory, kiedy gdy byłam mała tańczyłam, śpiewałam i szalałam do nich z tatą. Aż wszystkie wspomnienia wróciły. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh :D Cieszę się. Te utwory tak jak napisałam są z mojego dzieciństwa więc mam do nich swego rodzaju sentyment.
      Ja ogólnie rzecz biorąc raczej nie słucham polskiej muzyki. Wyjątkami są stosunkowo stare piosenki, które są zupełnie inne. Uważam że dzisiejsza muzyka jest w większości warta tyle co nic i jedynie warta wyrzucenia do kosza. Ale każdy ma inny gust. Jeśli ktoś ją lubi to jego wybór.
      To jeszcze raz cieszę się że się podoba :D
      Jacksonka

      Usuń
  2. hej zapraszam na http://michael-story-about-carly-and-michael.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz