Dziewczyny! Chcecie plakat Michaela w Bravo?!

Piszcie że chcecie o tu !!!

To ważne!!!

Komentarze

  1. Och nie lubię tej gazetki. :C Ale plakat mógłby być. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tej gazety w życiu w rękach nie miałam, ale bardzo chcę plakat :D

      Usuń
  2. O matko. Nam się to nie uda. Tam są rzesze Beliebers. :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ale może jakbyśmy się wzięli w garść? Trzeba myśleć pozytywnie! :)

      Usuń
    2. Zatrudnię wszystkich znajomych. No kurcze trzeba! Jak tak przeglądałam to nie stoimy tak daleko. Trzeba wziąć się w garść. :D

      Usuń
    3. Właśnie! Ja już linki wysłałam wszędzie gdzie mogłam :D

      Usuń
  3. Napisałam, zaraz wrzucę link do siebie... Ale jak na razie mamy marne szanse ;___;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! :D
      Trzeba wierzyć! I pisać po dwadzieścia razy każda! :D

      Usuń

Prześlij komentarz