Jakby co to założyłam Tumblr :D Oto link: http://jacksonka.tumblr.com xD

Komentarze

  1. Dodałam Cię do obserwowanych xD
    Ale u mnie nic nie ma, założyłam i zapomniałam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh :D Widziałam i też dałam do obserwowanych :D Ja stwierdziłam że to dobre miejsce na kolejne opowiadania, więc już pierwsze tam wstawiłam :D
      Jacksonka xD

      Usuń
    2. Ja też tam miałam to moje wstawiać, ale jakoś tutaj się czuję lepiej, tam ewentualnie zdjecia itd ^^

      Usuń
    3. No, no :) Ja czasami mam takie przebłyski weny i piszę z nudów coś co ma tylko jedną część. Więc stwierdziłam że nie będę robiła zamieszania tutaj i będę dodawać tam :D Jacksonka xD

      Usuń
  2. Zapraszam na nn.
    Pozdram, Martuś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo ja też mam Tumblra Z MJ :D http://blame-it-on-the-boogiee.tumblr.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Niestety ostatnio nie miałam zbyt dużo czasu na pisanie. Zbliża się koniec półrocza i miałam strasznie dużo nauki. Do tego obiecałam komuś że w następnej notce wszystko wyjaśnię, więc będzie baaardzo długa. Na a żeby taką napisać trzeba czasu. Postaram się jeszcze w tym tygodniu dodać ale nie mogę obiecać na 100%. Nie wiem czy znowu coś mi nie wypadnie. Przepraszam
      Jacksonka xD

      Usuń

Prześlij komentarz