Aaaa ale mam zaciesz! :D Normalnie sobie nie wyobrażacie!
Moi rodzice zgodzili się mi kupić "Thriller 25th Anniversary" i właśnie słucham właśnie "Thrillera" z tej płyty! :D Taka jestem szczęśliwa że nie wiem! ;)

A teraz chciałabym parę rzeczy organizacyjnych.
1) Jeśli mi się uda to jeszcze dzisiaj dodam opis bohaterów bo się zorientowałam że nie wiecie jak oni wyglądają :D
2) Wydaje mi się że jak będę miała trochę czasu to do niedzieli uda mi się wstawić następną część "One more chance" ale nie obiecuję bo jutro mam próbę scholi i jak znam życie wrócę późno co zmniejszy mój czas na pisanie do minimum. Co do tej nowej notki:
a) Tak jak obiecałam komuś wszystkie nie jasności w niej wyjaśnię.
b) Będzie podzielona na część 9, 10 part 1, 10 part 2 i prawdopodobnie 11.
c) Wszystkie wstawię od razu.

No to chyba wszystko. Mówię o tym teraz żeby potem nie było niejasności :P
Jacksonka xD

Komentarze

  1. Och no nareszcie! Myślałam, że się nie doczekam. :D Już zacieram rączki czekając na te nowe części. :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz