15.08.15r. - 22.08.15r.

No to od razu jeszcze "Lista…" :) Mam nadzieję że się spodoba. Czekam na komentarze ;)


  1. Bryan Adams - I Do It For You
  2. Timbland & OneRepublic - Apologize
  3. Bryan Adams - All For Love
  4. Alicia Keys - No One
  5. Katie Melua - Spider's Web
  6. Krzysztof Kijański & Kayah - Prócz Ciebie, Nic
  7. The Bangles - Eternal Flame
  8. Urszula - Dziś Już Wiem
  9. Limp Bizkit - Behind Blue Eyes
  10. Reamonn - Star
  11. Laura Pausini - It's Not Goodbye
  12. Celine Dion - A New Day Has Come
  13. Enya - May It Be
  14. Sarah Connor - From Sarah With Love
  15. Westlife - Mandy
  16. Enya - Only Time
  17. Edyta Górniak & Mietek Szcześniak - Dumka Na Dwa Serca
  18. Michael Jackson - Gone Too Soon
  19. Elvis Presley - Can't Help Falling In Love
  20. Natalia Kukulska - Im Więcej Ciebie Tym Mniej
  21. Fugees - Killing Me Softly With His Song
  22. Seal - Kiss From A Rose
  23. Youssou N'Dour & Neneh Cherry - 7 Seconds
  24. All-4-One - I Swear
  25. Michael Jackson - Will You Be There

Komentarze

  1. Widzę, że słuchamy dość podobnej muzyki ^^
    Jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam na swojego bloga z opowiadaniem o MJ--->
    Witam !:)
    Nowy rozdział, zapraszam:)
    remember-to-be-happy-mj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!
    Kilka miesięcy temu przeczytałam Twoje opowiadanie "One more chance" i muszę przyznać, że bardzo mi się spodobało. Rozdziały były idealnej długości, treściwe, interesujące. Również sam pomysł na kreację bohaterów był świetny. Bardzo przypadły mi do gustu pierwsze spotkania Michaela i Angie. Bogu dzięki, że go nie znała, to dodało uroku ich znajomości. Nie powiem, parę razy wzruszyłam się, a także śmiałam do łez, kiedy wczytywałam się w kolejne części opowiadania. Szkoda, że już zakończyłaś (?) działalność na tym blogu. Bardzo go polubiłam i nie przespałam chyba dwóch nocy, aby wszystko przeczytać, tak mnie wciągnął. W razie jakiś informacji o nowych notkach zapraszam do mnie.

    the-way-you-make-me-feel.blogspot.com

    Love,
    Chelle

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz