20.12.14r. - 27.12.14r. II Lista świąteczna

Witam Was Kochani!

Bardzo dawno już niczego nie wstawiałam więc szybko się poprawiam. Nowa Lista Osobista dla Was.  :D


  1. Arka Noego - Świeć, gwiazdeczko, świeć
  2. PIN - Święty czas
  3. Michał Wiśniewski i Przyjaciele - Bo Zimą
  4. Ania Szarmach - Radość Dzielenia
  5. Dean Martin- White Christmas
  6. Czerwone Gitary - Jest taki dzień
  7. Frank Sinatra - Have Yourself A Merry Little Christmas
  8. DeSu - Kto wie
  9. Bracia - Daj im znak
  10. Verba - Ten czas
  11. Skaldowie - Z kopyta kulig rwie
  12. Ich Troje, Magda Femme i Bogusław Metz - Ding dong
  13. Celine Dion - Happy Christmas (War Is Over)
  14. Wham! - Last Christmas
  15. Cliff Richards - Christmas time Mistletoe and Wine
  16. Shakin Stevens - Merry Christmas Everyone
  17. Frank Sinatra - Santa Claus is coming to town
  18. Dean Martin - Let it Snow
  19. Frank Sinatra - Jingle Bells
  20. Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
  21. Enya - We Wish You a Merry Christmas

W tym roku znalazło się tu też trochę polskich piosenek. Musicie mi wybaczyć że znalazły się też piosenki z tamtego roku ale po prostu nie mogę ich nie wstawić. Mam nadzieję że wam się podoba :)

PS. Nową notkę wstawię do świąt na 100%

Komentarze

  1. Nareszcie nowy post. U mnie na pewno byłoby 6, 7, 8, 13, oczywiscie 14, 15, 16, 20 a "Santa Claus is coming to town" w wykonaniu małego Michaela. I jeszcze byłby Chris Rea - Driving home for Xmas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, jak tu świątecznie. No i na dzień dobry Arka Noego. Ach, wróciłoby się do czasów, kiedy było się ich największym fanem. Ale z drugiej strony.... gdzie by był Michael i rzecz jasna Bracia? Nie, jednak bym nie wracała... a może jednak tak... Cóż, bardzo fajna składanka. Większość bym umieściła na własnej liście, gdybym takową robiła....
    Pozdrawiam. Martuś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem jednego, tworzysz własną listę świątecznych piosenek a później sama przyznajesz, że jedna z nich była jednak dla kogoś.
    I takie jeszcze pytanie czy reagujesz na wszystkie komentarze na blogu czy tylko od wybranych osób? Pozdrawiam stała czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie rozumiem co jest złego w tym że wstawiam piosenkę która mi się podoba, ale dodatkowo jest ulubionego zespołu mojej koleżanki. Więc dla niej ją wstawiam. Przecież piosenek jest tyle że nigdy bym tej listy nie skończyła. Reaguję na większość komentarzy. Przecież nie mogę odpowiadać na każdy. Nie rozumiem o co chodzi. Bardzo się cieszę z każdego komentarza, czytelnika, wyświetlenia. To dla mnie ogromne wyróżnienie. Ale mam mało czasu i nie mogę odpowiadać pod każdym komentarzem zawsze.
      Pamiętajcie że to że nie odpowiadam na każdy komentarz nie znaczy że ich nie czytam czy nie są dla mnie ważne!
      To wy jesteście moim największym szczęściem na tym blogu!
      Bez Was by nie istniał.
      PS. Przepraszam jeśli kogokolwiek, kiedykolwiek obraziłam nie odpowiadając na jego komentarz.
      Jacksonka

      Usuń
  4. Tak sobie myślę, może wejdę, zobaczę czy dodałaś coś nowego - no więc jestem xD
    Fajnie, że zrobiłaśn taką długą listę - u mnie jest troszkę mniej ambitna ;) http://moonwalk-n-horses.blogspot.com/2014/12/snow-is-falling.html
    Przepraszam, że ostatnio nie komentowałam, ale nie miałam czasu nawet żeby pisać cokolwiek u siebie ;___;
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie. Ja też przepraszam że nie komentuje. Ale wszystko czytam! Tylko nie zawsze mam czas na skomentowanie :/
      Wielkie dzięki i nawzajem :)
      Jacksonka

      Usuń
  5. Na mojej liście świątecznej na 1 miejscu znalazło by się ukochane Last Christmas <333 ale Twoja też mi się podoba. Jeszcze jedno pytanko : Kiedy wstawisz opowiadanie?? Taki bulwers, bo chcę wiedzieć, co będzie dalej xD
    Czekam na notkę, Lolkaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat kolejność tu ma małe znaczenie bo wrzucałam jak szło. Po prostu nie potrafię ustalić co mi się bardziej podoba xD Dzięki wielkie :D
      Hehe. Notka powinna się dzisiaj jeszcze znaleźć na blogu :)
      Jacksonka

      Usuń

Prześlij komentarz