20.09.14r. - 27.09.14r.

Wreszcie wzięłam się za listę i jest :) Mam nadzieję że się spodoba. Postaram się za tydzień dodać następną. Czekam na komentarze :D


  1. Michael Jackson - Chicago
  2. Cher - Believe
  3. Paula Abdul - Straight Up
  4. Alannah Myles - Black Velvet
  5. Heart - Alone
  6. Salt-N-Pepa - Whatta Man
  7. Fleetwood Mac - Everywhere
  8. Belinda Carlisle - Heaven Is A Place On Earth
  9. Bananarama - Venus
  10. Sandra - Maria Magdalena
  11. Phil Collins - In The Air Tonight
  12. Kylie Minogue & Nick Cave - Where The Wild Roses Grow
  13. Eddie Murphy - Party All The Time
  14. Culture Club - Karma Chameleon
  15. Lionel Richie - Say You, Say Me
  16. Player - Baby Come Back
  17. Michael Jackson - The Way You Make Me Feel

Komentarze

  1. Liczę na Twoją wytrwałość. Piękna lista - dużo piosenek, które lubię.
    Już niedługo sama się czymś zajmę. Warto.
    Pozdrawiam. Martuś.
    PS: Haha... Widzę, że zmieniłaś nieco wygląd bloga. Podoba mi się. Jest bardziej stonowanie, a właśnie to lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stwierdziłam że co jakiś czas będę go zmieniać :) A różu jak na razie starczy xD Postaram się być wytrwała i dodawać co tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo piosenek, których warto przesłuchać, podoba mi się to, bo pewnie wkładasz dużo pracy w takie listy. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy nowa notka??

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam że tyle to trwa. Niestety mam strasznie dużo na głowie. Nie mówiąc już o tym że przez dłuższy czas nie miałam krzty weny. Teraz powróciła, ale za to czasu mi ubyło. Praktycznie co 2 tydzień mam z czegoś sprawdzian a co któryś dzień kartkówkę i mam masę nauki. Staram się jak mogę. Ale w ciągu najbliższych 2 tygodni na pewno nic nie wstawię. Mam dopiero 4 strony a żeby dodać nową muszę mieć chociaż 10. Także obawiam się że następna będzie dopiero na święta. Bardzo was wszystkich za to przepraszam, proszę o cierpliwość i mam nadzieję że mnie nie opuścicie.
    Jacksonka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz