Liebster Blog Award

,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze
wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość
ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby,
która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11

pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Bardzo bym chciała podziękować osobom które mnie nominowały. Nie sądziłam że komuś może spodobać się na tyle mój blog, by chcieć mi w jakiś sposób pomóc go rozpowszechnić :) 

Jeszcze raz serdecznie dziękuję MartuśEwelinie Ślęzak oraz A Savca za to że dały mi i mojemu blogowi szanse.

Pytania Martuś
1. Skąd pomysł na tematykę bloga?
2. Co czujesz pisząc?
3. Gdzie najczęściej piszesz?
4. Skąd czerpiesz inspirację?
5. Gdybyś mógł/a przenieść jedną postać z dowolnego opowiadania do rzeczywistości, kto to by był?
6. Jaka była pierwsza książka, którą przeczytałeś/aś?
7. Kiedy napisałeś/aś pierwsze opowiadanie?
8. Kto z Twoich bliskich, znajomych i przyjaciół czyta Twojego bloga?
9. Jakie filmy uważasz za jedne z najlepszych?
10. Kto jest dla Ciebie wzorem do naśladowania?
11. Czy bohaterowie Twojego opowiadania są inspirowane kimś z Twojego otoczenia?

ad.1
Widziałam sporo blogów właśnie z podobną tematyką - opowiadaniami gdzie występował Michael.

ad.2
Spełnienie. Czasami gdy mam wenę to czuję jakby mnie coś rozsadzało od środka gdy nie mogę pisać. A gdy moje myśli ukazują mi się na kartce czuję ulgę i szczęście. Spełniam się.

ad.3
Oj! Ja pisze wszędzie! W szkole, w pociągu… Gdziekolwiek jestem. Ale najczęściej to chyba w moim pokoju, gdzie nikt mi nie przeszkadza, przy akompaniamencie puszczonej na ful muzyki.

ad.4
Często z czytanych książek, czy opowiadań, kiedy spodoba mi się jakaś scena i myślę sobie "A ja bym zrobiła tak" i wtedy modyfikuje i wkładam do własnego opowiadania coś co kompletnie już nie jest tym co przeczytałam bo po drodze zmieniło się diametralnie w mój własny pomysł. Czasami zdarza się też że czerpię inspiracje z filmów albo z życia, chociaż najczęściej jest tak że np. wstaje rano i myślę "Co mogłoby się dalej wydarzyć w tym opowiadaniu?" i myślę o tym dajmy przez tydzień. Codziennie coś dodając, zmieniając, żeby mi się podobało. I dopiero po tym tygodniu zaczynam to spisywać w obrobionej wersji.

ad.5
Szczerze mówiąc to chyba nie mam takiej fikcyjnej postaci którą chciałabym ściągnąć. No chyba że mogłabym z powrotem Mike'a ;D

ad.6
Z własnej woli? Heh. Jeśli się nie mylę była to książka pod tytułem "Zakochana Tessa" którą na siłę kupiła mi mama gdy byłam może w trzeciej klasie podstawówki. Oczywiście nie obyło się bez jęczenia że ja jej nie będę czytać, bo przez długi okres dzieciństwa nienawidziłam czytać. Ale przyznam bez bicia że jest to do tej pory jedna z moich ulubionych książek.

ad.7
Byłam jeszcze w podstawówce :) Właśnie to opowiadanie staram się kontynuować na tym blogu pod tytułem My Life :D

ad.8
Moja siostra Patrycja :* i możliwe że czasami koleżanka z klasy Daria ;)

ad.9
Ojej! Uwielbiam filmy. Najróżniejsze. Chyba wymieniałabym z tydzień ulubione tytuły :) Ale spróbuję choć parę. Bardzo lubię filmy z Johnnym Deppem, właściwie każdy film z nim staje się moim ulubionym ;D hah. Kolejnymi filmami są np. "Siedem Dusz", "Szósty Zmysł", "Iluzjonista", wszystkie części "X-men'ów", "Harry Potter" chociaż nie oglądałam jeszcze wszystkich części, wszystkie części "Underworld", "Jestem Legendą", "Constantine". No może skończę bo się zaczynam rozkręcać i nie wyhamuję.

ad.10
Michael. Każdy jest człowiekiem, ma wady i zalety i nie mogę powiedzieć że Michael był ideałem bo na pewno nie był, ale mimo wszystko był bardzo dobrym człowiekiem przez którego nawet nie przemknęłaby odrobina np. rasizmu. Przez co go podziwiam i staram naśladować.

ad.11
Raczej nie. Chyba żeby liczyć główną bohaterkę i to że ma parę moich cech i zachowań, ale na pewno nie jest w 100% wzorowana na mnie.


Pytania Eweliny Ślęzak
1. Dlaczego właśnie pisanie opowiadań?
2. Ile osób wie że prowadzisz bloga?
3. Co sprawia że motywujesz się do pisania?
4. Czy z łatwością przychodzą ci pomysły na opowiadania?
5. Czy wiążesz przyszłość z pisaniem?
6. Ile wciągu swojego życia przeczytałeś/łaś książek?
7. Jakie gatunki literackie najbardziej lubisz?
8. Czy czerpiesz inspiracje z filmów, jak tak to jakich na przykład? 
9. Czy kiedyś myślałeś/łaś aby przerwać prowadzenie bloga?
10. Twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
11. Czy chciałabyś aby Twój blog był bardzo popularny?

ad.1
Może dlatego że wyrażam w nich to czego nie przeżyłam i mogę w ten sposób stać się kimś innym? Nie wiem. Wiem jedynie że mnie to uszczęśliwia i chyba nie potrafiłabym już bez tego żyć.

ad.2
Trochę. Wiedzą moi rodzice i dziadki i momentami tego żałuję. Wie parę osób z mojej klasy. Pewnie dlatego że udostępniam informacje o nowej notce na facebook'u. Kiedyś wiedziały koleżanki z gimnazjum ale nie wiem czy o tym pamiętają. I wie mój dobry kolega. Chyba tyle.

ad.3
W pierwszej kolejności są oczywiście komentarze. Gdy pojawiają się i wiem że ktoś czyta od razu bardziej chce się pisać. Motywuje mnie czasami moja siostra która chwali to co pisze a sama denerwuje się jak ja chwale to co ona pisze, bo nigdy mi nie wierzy. Tak przy okazji ZAPRASZAM na blogi mojej siostrzyczki :D Pierwszy -> KLIK  i drugi -> KLIK 

ad.4
Raczej tak. Szczególnie jak przychodzi wena. Wtedy to milion pomysłów na sekundę xD heh

ad.5
Szczerze mówiąc nie myślała  o tym, uważam że nikomu by nie przypadły do gustu moje książki, ale już parę razy usłyszałam że może powinnam się nad tym zastanowić. Więc może kiedyś przy okazji spróbuję. W sumie co mi szkodzi? (i tak będzie to nie wypał xD heh. Ah ta wiara w siebie)

ad.6
Oj, no trochę ich było. Nie mam może na kącie aż tylu książek ale na mojej półce jest 40 przeczytanych przeze mnie książek, oczywiście nie są to wszystkie, jedynie parę które mam na własność (sporo wypożyczam).

ad.7
Romanse! Oj tak! Zdecydowanie! Nie ważne czy książka jest fantasy, czy na faktach autentycznych. MUSI to być (jak ja to nazywam) romansidło.

ad.8
Tak jak pisałam w punkcie 4 pytań Martuś czasami inspirację biorę też z filmów. Ale jakich nie jestem w stanie powiedzieć bo to może być coś czego nawet nie oglądałam w całości, od takie przeskakiwanie po kanałach telewizyjnych. I wystarczy że zobaczę jakiś urywek który mi się spodoba. Wtedy od razu włącza się jakaś lampka w mojej głowie i zaczynam główkować czy to by pasowało do opowiadania i jak to wpleść w akcję itd. Oczywiście nie zawsze tak jest. Gdy nie mam weny albo siły czy ochoty na pisanie to nawet coś idealnie jakby stworzonego dla mnie i mojego opowiadania nie zwróci mojej uwagi.

ad.9
Nie. Jest zbyt ważny dla mnie. Oczywiście są momenty załamki kiedy nie ma weny, czasu, ochoty i siły, ale wiem że to wróci. Zostawiam to na później bo wiem że wreszcie kiedyś się za to zabiorę.

ad.10
Tak jak pisałam w punkcie 6 odpowiedzi na pytania Martuś jest to moja pierwsza i zarazem ulubiona książka z dzieciństwa "Zakochana Tessa".

ad.11
Zależy jak bardzo. Fajnie by było gdyby czytało go dużo ludzi i gdyby się podobało, ale nie chciałabym chyba być kimś takim jak niektóre blogerki które zaprasza się do telewizji itd. Wydaje mi się że byłby to dla mnie za duży stres.


Pytania A. Savca
1 . Jesteś bardziej typem samotnika, czy żyjesz w towarzystwie przyjaciół?
2. Jak często wchodzisz na bloga?
3. O jakiej tematyce najczęściej czytasz książki?
4. Twoja ulubiona książka i jej bohater/bohaterka?
5. Istnieje ktoś taki kto zachęcił cię do stworzenia bloga (i dlaczego)?
6. Dlaczego ta tematyka?
7 . Jesteś zadowolona/zadowolony ze swojej pracy na blogu?
8. Czy istnieje piosenka, która odwołuje nastrój Twojego bloga?
9. Jaka jest twoja największa słabość w książkach/opowiadaniach?
10. Twoje marzenie?
11. Czy piszesz, kiedy gra muzyka i jakich wykonawców/zespołów?

ad.1
Chyba bardziej typem samotnika chociaż bardzo chciałabym to zmienić.

ad.2
To zależy. Czasem potrafię wchodzić 100 razy dziennie by tylko coś sprawdzić, a czasami nie wchodzę na niego przez tydzień albo dwa, lub tylko zaglądam na chwilkę. To wszystko zależy od wielu czynników. Chociaż nigdy nie mam tak że nie chcę zajrzeć. Ta chęć jest zawsze, gorzej jeśli chodzi o możliwości.

ad.3
Miłosnej. Tak jak pisałam w odpowiedzi na pytanie 7 Eweliny kocham romansidła. Książka może być obojętnie o czym, o wampirach, o jakichś zombi albo obcych lub po prostu o zwykłej nastolatce, nie ważne. Musi być wątek miłosny.

ad.4
Ojej, mam masę ulubionych książek! Ale zwykle ulubionymi postaciami w nich są główne bohaterki. Mogę wymienić parę tytułów. Jest parę serii takich jak "(Nie)Umarli", "Pamiętniki Wampirów", książki z serii Dom nocy, czy "Zmierzch". Jak widać uwielbiam książki o wampirach, zombiakach, wilkołakach i tym podobnych. Niestety nic na to nie poradzę. Innymi książkami które lubię są np. "Bez mojej zgody", oczywiście "Zakochana Tessa", "Tajemnica Katie" i "Intruz". Jestem dość przewidywalna jeśli chodzi o to co czytam.

ad.5
Były to moje koleżanki z gimnazjum chociaż same o tym nie wiedzą. Otóż kiedyś zobaczyły… nazwijmy to… prototyp opowiadania. Parę z nich chciało żebym dalej pisała, a że każda chciała czytać w tym samym czasie to stwierdziłam że założę bloga.

ad.6
Jestem fanką Michaela i podobały mi się pomysły innych blogerek na "wciąganie" go do opowiadania. Dlatego sama gdy zdecydowałam się na założenie bloga chciałam spróbować właśnie czegoś takiego.

ad.7
Nie. Uważam że powinnam bardziej się do tego przyłożyć, być punktualniejsza i bardziej poukładana. Ale ja to ja. Nigdy nie mam na nic czasu. Chociaż sądzę że kiedyś na pewno się poprawię, może nie tak jak bym chciała ale choć trochę.

ad.8
Chyba nie. Przynajmniej nie sądzę. A może po prostu nie znam takiej piosenki?

ad.9
W opowiadaniach które piszę? Chyba to że się strasznie śpieszę. Nie potrafię coś opisać tak by nie widać było tego pośpiechu.

ad.10
Mam masę marzeń. Ale związane z blogiem jest takie bym ja nigdy nie przestała go prowadzić, a czytelnicy by mnie nigdy nie opuścili i by ich przybywało.

ad.11
Bardzo często. Jest to albo Mikey albo jak to się mówi "oldschool'owa" muzyka. Jest to muzyka nawet końcówki lat 50, lat '60-'90 no i czasami troszkę nowsza.

No to tyle :)

Blogi nominowane przeze mnie:

  1. http://michael-is-my-dream.blogspot.com/
  2. http://this-is-my-life-alex.blogspot.com/
  3. http://michaelandi.blog.pl/
  4. http://man-in-the-mirror-mj.blogspot.com/
  5. http://supernatural-and-michael.blogspot.com/
  6. http://ireneinvincible.blogspot.com/
  7. http://mj-is-unbreakable.blogspot.com/
  8. http://give-in-to-me.blogspot.com/
  9. http://moonwalk-n-horses.blogspot.com/
  10. http://blame-it-on-the-boogiee.blogspot.com/
  11. http://mine-sweet-secret.blogspot.com/
A to pytania:


  1. Co sprawia ci największą przyjemność w prowadzeniu bloga?
  2. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
  3. Co wydaje ci się najtrudniejsze w prowadzeniu bloga?
  4. Jakie książki najbardziej lubisz czytać?
  5. Jak się motywujesz do pisania?
  6. Co cię uspokaja?
  7. Czy piszesz przy muzyce, jeśli tak to jakiej?
  8. Jaka książka rozpoczęła Twoją przygodę z czytaniem?
  9. Ulubiony cytat?
  10. Jaką najgorszą książkę czytałaś w życiu?
  11. Skąd pomysł na nazwę bloga?



Przy okazji chciałabym podziękować wszystkim czytelnikom. Dobiliśmy do 10 tys. wyświetleń. To coś niesamowitego. Jestem strasznie szczęśliwa. Dziękuję że jesteście i czytacie i obiecuję że się poprawię i będę więcej komentować na waszych blogach bo wiem że jestem w tyle. 

Jeszcze raz DZIĘKUJĘ!

I LOVE U ALL

Komentarze

  1. Zostałaś/zostałeś nominowana do LBA na moim blogu : http://michaeljacksonopowiadania.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz