11.05.14r. - 18.05.14r.

Witam wszystkich.
Oto kolejna lista. Jak zwykle jestem spóźniona, ale musicie mi wybaczyć. Nie miałam weny na wybieranie piosenek. Dzisiaj zdecydowałam się na wstawienie nowej ponieważ strasznie się wkurzyłam. Dokładniej rzecz ujmując to na Eurowizję. A jeszcze bardziej dokładnie na to kto wygrał… a raczej CO wygrało. Moim zdaniem to obraza kobiety i jestem wściekła. Także niektóre z piosenek idealnie to odzwierciedlają, w szczególności ostatnia piosenka. Eh… Zapraszam do słuchania.



  1. Danzel - Pump It Up
  2. Blondie - Maria
  3. Eiffel 65 - Too Much Of Heaven
  4. Edwin Starr - War
  5. Kansas - Carry On Wayward Son
  6. Black Box - Ride On Time
  7. Yes - Owner Of A Lonely Heart
  8. Michael Jackson - Sameone In The Dark
  9. AC/DC - Back In Black
  10. Metallica - The Unforgiven
  11. Michael Jackson - Dangerous
  12. Bee Gees - Stayin' Alive
  13. Erasure - Love To Hate You
  14. Akon - Lonely
  15. Michael Jackson - Scream

Komentarze

  1. Hej jestem chciałam cie zaprosić na mojego bloga. http://the-girl-is-mine.blogspot.com/. To jest mój pierwszy blog więc..

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, Danzela Pump It Up chyba każdy przerabiał :D
    Za resztą piosenek, poza Michaelowymi, nie przepadam... Tym CO wygrało Eurowizję wszyscy się bulwersują. Pomijając niesprawiedliwe oceny komisji, najgorsze jest to, że nasze piękne Polki zostały skrytykowane, a wokół tego czegoś rozdmuchało się takie podniecenie. Chyba armagedon idzie...
    Dodawaj coś częściej xD
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja lubię te listy. W końcu dowiedziałam się, że ta piosenka, której tak długo szukałam nosi tytuł "Maria"! A "Carry On My Wayward Son" to podbiłaś mi serce. Haha. :D

    Pozdrawiam ciepło. Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju! Dziękuję! :D Ja uwielbiam "Carry On Wayward Son" odkąd oglądam serial "Supernatural" ^^
      Cieszę się że się podoba :)
      Jacksonka

      Usuń
  4. Lista jak zwykle świetna :) U mnie lekkie opóźnienie bo miotam się między szpitalem a domem, ale niedługo coś powinnam wrzucić.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz