17.01.15r. - 24.01.15r.

I następna "Lista…" już jest. Wiem że nie w czasie ale teraz jestem chora i mam trochę więcej czasu, więc mam jak wstawić. Mam nadzieję że się spodoba :)


  1. Celine dion - My Heart Will Go On
  2. Lighthouse Family - High
  3. Aerosmith - I Don't Want To Miss A Thing
  4. Madonna - The Power Of GoodBye
  5. Jennifer Paige - Crush
  6. Bob Sinclar - Love Generation
  7. Taylor Dayne - Tell It Ti My Heart
  8. Don Henley - The Boys Of Summer
  9. The Rolling Stones - Start Me Up
  10.  George Thorogood - Bad To The Bone
  11. Elvis Presley - Can't Help Falling In Love
  12. RUN-DMC - It's Like That
  13. Michael Jackson - Blue Gangsta
  14. Michael Jackson - Blue Gangsta (Original Version)
  15. Within Temptation - Utopia
  16. Nana - Lonely


Jak zwykle nie umiałam się zdecydować więc wstawiłam obie wersje "Blue Gangsta" :P A "Bad To The Bone" chyba jedynie przez melodie xD

Komentarze

  1. Też bardzo lubię,, My heart will go on,, xD śliczne.
    Lolkaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie zaczęta lista... Kiedyś miałam taką fazę, że słuchałam tej piosenki przez 3 tygodnie bez przerwy... Piękna.
    Do tego "Peter Pan" bardzo poprawiło mi humor ze względu na pewne wspomnienia. Dziękuję.
    Pozdrawiam,
    Marta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że się podoba i na prawdę nie masz za co dziękować :) Cieszę się że sprawiłam ci przyjemność :D
      Jacksonka

      Usuń
  3. Hej, brakuje mi Twoich notek :(
    Ja też długi czas nie pisałam, ale mam w planach w końcu się za to zabrać, zmieniłam adres bloga - http://d-dream-on.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że będziesz czytać ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz