Halloween!

Może najpierw zacznę od tego że do dzisiaj miałam dodać kolejną notkę. No cóż jest prawie skończona, problem z tym że nie mam jej na komputerze, tylko w zeszycie, który (żeby było milej) zostawiłam u swoich dziadków. A dlaczego nie mam jej skończonej? Jedno słowo: szkoła. Poniedziałek: kartkówka z matematyki; wtorek: odpytywanie z francuskiego; środa: sprawdzian z EDB; czwartek: sprawdzian z historii. Można paść na twarz. No więc koniec końców chciałabym was przeprosić za to że nic nie dodałam i obiecuję spróbować zrobić to w najbliższym czasie.
Druga sprawa to Halloween. Osobiście nie obchodzę tego święta, ale gdyby ktoś z was je obchodził to życzę wszystkiego najlepszego. No i tak z tej okazji mam dla was coś co ostatnio znalazłam w internecie.

I oczywiście nie mogłoby zabraknąć i tego:
Dobra jak się już rozkręciłam to dodam jeszcze kilka które moim zdaniem pasują na ten dzień.


No to wszystko. Jeszcze raz przepraszam i wszystkiego naj.
Jacksonka xD






Komentarze

  1. Ja nie obchodzę Halloween, ale lubię pooglądać horrory w ten dzień. EDB to najlepszy przedmiot w gimnazjum i sprawdzian z niego nie jest trudny. Ja w szkole mam to samo. Powodzenia i czekam na notkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Dla mnie w liceum EDB jest czarną magią. Szczególnie że trzeba wyuczyć się tej całej teorii czego nie znoszę. Też lubię oglądać w takie dni horrory. Oczywiście jest ze mnie za duże strachajło żeby były one takiego typu jak np. "Piła", czy coś w tym stylu. Wczoraj oglądałam "Co kryje prawda", tak na marginesie świetny film który polecam. Za notkę się wezmę zaraz po tym jak odzyskam zeszyt, czyli w niedzielę.
      Jacksonka xD

      Usuń
  2. Ja też nie obchodzę Halloween i też lubię oglądać horrory. W taki dzień oczywiście oglądałam Halloween. Piła i tego typu filmu dla mnie nie są straszne tylko obrzydliwe, ale od czasu do czasu się obejrzy ;) U mnie nowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie nn, zapraszam :)
    http://susie-theme.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz