Uwaga!

Wiem że miałam już dawno dodać kolejną część opowiadania, ale mam strasznie dużo na głowie, a tak przy okazji dopiero dzisiaj mam internet. Dzisiaj też nie dodam kolejnej części którą ma już prawie skończoną bo zostawiłam zeszyt z opowiadaniem u babci. Bardzo was za to przepraszam.
Mam jeszcze pare wiadomości.
Co do opowiadania "My life" to jak zauważyłyście jest zawieszone do odwołania, czyli do powrotu weny.
Opowiadanie "One more chance" będę niestety wstawiać raz na miesiąc, chyba że czasami uda mi się szybciej, bo liceum powoli mnie przerasta i muszę się wziąć za robotę.
No i ostatnie info. Stworzyłam drugiego bloga na którym również będę wstawiać opowiadanie. Tym razem trochę inne. http://incredible-history-of-life.bloog.pl Może komuś się spodoba. Tam na razie myślę że dodawać będę co dwa miesiące, ale zobaczymy.
No więc przepraszam i zapraszam.
Jacksonka xD

Komentarze

  1. Nic nie szkodzi, poczekamy :)
    Tymczasem zapraszam do mnie na nn. susie-theme.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. hejj u mnie nn
    breakofdown.blog.pl
    Michael

    OdpowiedzUsuń
  3. Na supernatural-and-michael.blogspot.com
    nowa notka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej zapraszam na
    http://giveintome.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam i czekam aż u imiennika mojego opowiadania coś się pojawi... a tu nic... szkoda, bo świetnie piszesz, mam nadzieję, że znajdziesz czas, żeby coś za niedługo wstawić :)
    U mnie nn, zapraszam gorąco. Ostatnio chyba zapomniałam poinformować... nieważne :))))
    Pozdrawiam i czekam niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz